bskts26 benimde erken doğum riskim var aslında oğlumda 30 haftalık doğum yapmıştım. Şimdi baştan beri progestan kullanıyorum. Herhangi bi açıklık olmadığı için doktorum normal olduğunu söyledi. Vücut kendini doğuma hazırlıyor dedi. Ve ne zaman gitsem kızımın başı hep aşağıda