hulya_mry21 bende başta ne gerek var diyodum ama çok kullanışlı bence banyoda kullanıyorum, biyere giderken alıyorum yanımda götürüyorum evde kullanıyorum çok iyi eskiden kuaföre bile giderken yanımda insan götürdüm kızıma baksın diye şimdi onu goturuyorum orda kızımı oturtuyorum işimi hallediyorum. Yada başka yere de gideceks götürüyorum çok rahat oluyo bagaja at götür bebek arabsinin altına koy taşı bence iyi kullanışlı bişey