benımde boyum 1.50 bende bugun 36 haftalık oldum banada aynısını dedı canım vucut tıpın normale uygun ama boyun kısa oldugu ıcın normalı onermıyorz dedı acılma zor oldugunıcınmıs arkadasımda ole oldu normal dogum yaptı cok ıstedgı ıcın ama cok zor oldu acılma olmadıgı ıcın cok kestıler kızı cok zorlandı dogumdan sonra