Minikinannesi zaten şuan başlamadı çatlak oluşumu ama öbür kremler gbi akışkan değil,üstüne başına surulmuyo. Sürünce çok güzel yayılıyor güzelde kokusu var. Ben gayet memnunum,netten de okudum baya iyiymiş kullananlardan. Ablamda kullandı. İllaki bunyesel çatlama oluyor ama aza ındırmekte fayda var😍