Aleyna_88 yok yok çok yüksek değil merak etmeyn 🙏 ağrınız için fitil verebilir tek kullanımlık antibiyotik verebilir ama sorun olmaz , ben 6haftada 3kez enfeksiyon oldum ve benim aşırı yüksek damar yolundan tedavi gördüm hep yatış bile yapıldı 1keresinde ona rağmen doktorum bebeğe geçmez demişti merak etmeyin sizin o kadar yüksek değil