Merhabalar arkadaşlar🌸
Hamileliğimin başından beri mide bulantısı çok çektim 6 kilo verdim derken 20. Haftadan sonra iştahım çok açıldı🙈 şu an 27. Haftadayız aşırı iştahım açıkdı🙈 sizin de böyle mi? Vakitli vakitsiz yeme isteğiniz geliyor mu? Yiyor musunuz? Neler yiyorsunuz?