Zeliha1966 bende boş gebelik geçirdim 7. Haftada göremedi 10. Haftada Bi daha gittim devletti boş gebelik kesin dedi sonra ertesi gun ozele gittim tam tani için orasına boş gebelik dedi bende sizin sordunuz sorunun aynısını sordum içimde dursa zehirleme yapar mı dedim hayir sonuçta boş Bi kese zararı yok , bize iliski yasakti artık değil dedi sonra ne zaman düşer dedim 1 2 hafta dedi iliskiden sonra kanama başladı ve doktora gittigimizden tam1 hafta sonra düşük yaptım, Hakkınızda hayırlısı olsun ❤️