Acilde pek bakmak istemiyorlar kadın doğum doktoruna görüncen falan diyorlar biraz kötü gibi hareketler sergile her an her yere kusacakmis gibi😊 maalesef kötü olmadığın sürece bakmak istemiyorlar kadın doğuma çık diyorlar bana da aynısı söyledi kusucam bi torba alayım dedim öyle oturttular beni sende öyle yap güzel haberlerini bekliyoruz hayırlısıyla 🥰