10 yıl içerisinde olduysaniz gerek yok deniyor sadece tetanozu kastediyorum. zaten önemli olan tetanoz değil tetanoz boğmaca difteri içeren 3 lu aşıdır. Bütün Dr lar bunu tavvsiye ediyor artık diye biliyorum 🤔 en azından benim Dr 3 luyu tavsiye ediyor tek doz