ceydadmnn 6+1 iz bugün ilk gebeliğim doktor rahmin üst tarafına yerleşmiş iyi dedi gerçekten iyi bişey mi bu yani her hangi bi sıkıntı olmaz dimi
Seymoshh ceydadmnn bu tabii ki iyi bişey ama bilirsin ilk üç ay hamileliğin en riskli dönemidir o yüzden dkkat etmek gerekir ağır işlerden vs korunmalı