ZehraKarayel Ozellikle deneyimli anneler ve gebeligin son donemindekiler, 34+4 deyim. Gobegim bir iki gundur daha asagida hatta bacaklarima baski yapiyor. Yurumem zorlasti? Normal mi? Dogum yakin mi?
Safiyercan ZehraKarayel ben daha 27. Haftadayım beni gören herkes doğumuna çok az kalmış ay göbeğinde düşmüş falan diyorlar . Ama en basından beri benim hep asagidaydi yanı sanmıyorum erken Doğum olacağını
Selale_bati ZehraKarayel gobek asagi inince doguma hazirlaniyormus vucut diye biliyorum ama benimde ilk dogumum olucak duydugumu sogledim canim tam bilgili biri cikar insallah😊