Kızlar merhaba 17 gün oldu bugün normal doğum yaptım. Dikişlerim açılmış. Yeniden dikilecek dedi doktor. Bazı yerlerde diktirme kendi iyileşir diyorlar bazıları diktir çok kararsız kaldım. Başına böyle bişey gelen oldumu?
Birde kalçalarım çok ağrıyor normal mi?
Sanki hiç eskisi olamıycak gibi hissediyorum 😭 akıl verin bana nolur