Kızlar merhaba ben 5. Haftalıkken hastaneye gittim keseyi gördüm çok şükür doktor 6. Hafta tekrar gel dedi bebeği ve kalp atışını duyarız dedi bende gittim kesenin içinde yuvarlak bişey var onun yanında nokta kadar bişey var adı yolk saçmış doktor bu bebek olabilir tam belli olmuyo dedi 7. Haftadayım Şuan perşembe günü doktora gidicem aranızda yolk saçı görüp sonra bebeği gören var mı acaba veya bilgisi olan var mı biraz korkuyorum çünkü normal mi?🥺🥺