naneliseker_ 27 hafta olacağız inşallah. 3 4 gün önceki hareketleri yok. Sert veya kıpır kıpır değil. Sadece ara ara hafif hareket ediyor . Acaba uyuyor mu anlamadım duzensiz. Sizce doktora gitmeli miyim , siz ne alemdesinjz
Seymoshh naneliseker_ yoğun tempolu günler geçiriyorsan bu bebeğide yoruyor ve istirahat halinde oluyor genelde ben 26.haftadayım hareketli bayağı ama günü gününü tutmuyor tabiiki
gncglozclk naneliseker_ kız bebek mi bende 27+5 kız bebek beklıyorum canı isterse hareket ediyor kız bebek bıraz hantal oluyormus 😂😂
naneliseker_ Seymoshh günü gününü tutmuyor . Harkeet var ama çok değil:) dün baya yoruldum bugün de acısı çıkıyor
naneliseker_ gncglozclk evet kız 🤣 sizde mi duzensiz hissediyorsunuz. Bazen kıpır kıpır bazen sakin. Bazen sert veriyor Bazen kimildiyor bitti 🤣
gncglozclk naneliseker_ evet aynı sekılde benım de kız bebek oyle dıyorlar cevremdeki insanlar 😂😂 basta tedirgin oluyordum da sonra kız bebek hantal oluyor az hareket eder dedıler gerçekten oyle bazen kızım ıcerde mısın dedım de ıkı oynuyor 😂😂
Evrimkrttkn Papatya07- ben artık o günleri yorgunluğumuza veriyorum yarın kontrolüm var doktoruma sorucam bakalım nediycek 😂25 haftalık olduk erkek çocuğu daha hareketli derler ama benimki galiba uykucu inşallah doğduğunda uyur 😂
gncglozclk Elffth_2017 ben en net 19 da hissettim 15 de bıseyler oluyordu ama cok net 19 du 😂 hissedersın canım 23 e kadar yolu varmıs 😂
gncglozclk Evrimkrttkn o haftada ben de sordum hareketleri azaldı dıye bana artık kendi istedi şekilde hareket etmek istiyordur edıyordur sen de hissetmıyor olabilsın dedı 😂
Papatya07- Evrimkrttkn evett inşallah doğduğunda o sakinlik olur 😂 Bizimde en son ki kontrolde doktora gitmeden önce bir hareketliydi doktorun yanına girdik hareket etmiyor esnediğini gördük sadece 😂