kızlar 38+1 gebeyim bugün bebek aşırı hareketliydi karnımda çok fazla sertleşti toplandı son yarım saattir de karnımın sağ üst tarafında bi acı var derim içten acıyor sanki nasıl anlatsam bilmiyorum ağrı değil bildiğiniz acı. sancı hissetmiyorum belime sırtıma arada bir girip geçiyor ama o acı ilk defa oluyor baya canım yanıyor şu an. neden olabilir