Anneler yaa çok özür dilerim böyle saçma bişi soracağım size. Ben neredeyse 12 13 yıldır ağdayla bazen kuaföre bazen kendim alıyorum. Ama öyle deri altı batıklar var ki çok çirkin gözüküyor görüntüsü. Pürüzsüz değil. Hani ilk o jiletten sonra o ilk alındığında tertemiz yumşacık oluyor ya o hal yok ya. Acaaba jiletle alsam alsam batıklar gider mi ki sonra tekrar alsam.