nursanyildiz dur bak bi de ben anlatayım 😂 benim bebek de tüp bebek tedavisiyle oldu git gel igneler haplar. Neyse hamile kaldım çok şükür ilk uc ay bulantı kusma bas donmesi aşırı uyuklama canım çıkıyordu bi sey yaparken. Ortadaki üç ayda doktor dedi ki artık hamileliğin balayindasin gez toz eğlen. Tabii ki oyle olmadı tansiyon düşüklüğünden yolda baygınlık geçiriyordum dışarı cikamaz oldum. Derken son uc aya girecekken vitaminler midemi bozdu gaz sancısı mide yanmasi şişkinlik yasadim haftalarca en sonunda demir ilacı yüzünden kabız oldum sonra hemoroid oldu ağlıyorum artık. Hala gecmedi aynen devam. Sonra ishal kusma salgınına yakalandım üç gün hastanede kaldım iğneler serumlar zor toparladom. Umarım doğumum kolay olur diyorum ama bende bu şans varken biraz zor. Hee şeker de çıktı tabii ki onu atlamışım şimdi ne yiyecegimi şaşırıyorum maalesef.