gecegily canım öncelikle çok geçmiş olsun bende 7 eylülde kürtaj oldum ilk gebeliğimdi senin gibi sürekli böyle test yaptım silik çıkıyordu nedeni betanın hala sıfırlanmaması ne zaman regl olursan o zaman sıfırlanır betan testler negatif çıkar rabbim tez zamanda sağlığıcakla kucağımızı doldursun inşallah