Comeasli 39+6 olcam yarin bugün özellikle bbegkm hareket ederken sanki idrara sıkışık gibi oluyorum hareket durunca geçiyor normalmi
Ssutaa 29+3 teyiz ben bile bazen bu durumu yaşıyorum😂 bence çok normal bebiş hareket ederken baskı yapıyordur 😂🫶🏻