glbaharsvr27 7 Eylül’de doğum yaptım kizlar ve hâlâ gibegim var ne yapmam lazım sezeryan göbeğini yok etmek için 🥺
December glbaharsvr27 sezaryen göbeği nasıl oluyor alt gobek mı kalıyor sadece? Sezaryen düşünüyorum hayatımda hiç göbeğim olmadı kalıyor mu bu gobek ya 😢
Egemenveannesi glbaharsvr27 düzenli korse kullanırsanız toparlar siniz ve tabii diyetle Bn altı ayda dümdüz olmuştum 78 kilodan 55 kiloya
glbaharsvr27 December valla gorumcelerimdr kalmamış zamanla gitmiş 6 7 ayda ben 2 aylık olucam 12 kg verdim gibegim sarkio hâlâ biraz piskolojim bozuldu herkes gider dio ama ben 6 7y bekleyemem gitmesjni🥺
glbaharsvr27 December likralı oluolar bir süre sonra faydası olmadı ve dikişler olduğu için ilk zamanlar kullanamiosun ya
glbaharsvr27 Egemenveannesi korse kullanıyorum ama likralı oldukları için bir süre sonra faydaları olmuyor gibi sanki
Nurr_22_22 glbaharsvr27 işte o bünyeyle alakalı ama öyle abartılı da göbek kalmaz ben hep dikkat ettim yediklerime şükür hiç kilo da almadım sonra baya zayıfladım hala göbeğim var ama doğumdan önceki halimdeyim