Senemyldrm Kızlar merhaba yeni doğan da bebeğin üstünü örtmeyin uyku tulumu kullanın diyor uzmanlar. Bebisim Ocak ta gelecek. Tecrübeli annelerden destek istiyorum bebeğe battaniye almayalım mı tulum mu kullanmam lazım?
Selcanunal2004 Senemyldrm valla bizde ocakta doğum Ben almadım Örterim diye düşündüm Evler de sıcak oluyor zaten Bence zıbın ve tulum yeter diye düşüniyorum
tugba_2365 Senemyldrm OWLi, inceleyin derim bu konuda ödüllü bir tulum. Kumaş kalitesi de çok iyi. Uzun vadeli kullanım için de uygun.
Daisy0000 Senemyldrm Valla benimki tulumda çok daralıyor basıyor çığlığı.4 aylık oldu hep örtü,battaniye kullandım.
Badgirl_ Tulum kullanirkende battaniye kullanabilirsiniz bazen soğuk olabiliyor yani ben kızıma 2.5 tog almıştım yinede uzerini örtüyordum güvenemiyordum tuluma 😁
Senemyldrm Badgirl_ battaniyeyi Ani bebek ölümlerine karşı önermiyorlar ama ne bileyim ya bebek üşür diye endişe ediyorum.
Badgirl_ tambirleydi ben lc den almistim yinede atayim bu arada gerçekten kaliteli kızım 2 3 yıl kullandi hala taş gibi😁
Badgirl_ tambirleydi https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4280933/1043370 2.8 togmus canm bizimkisi şuan stokta yok bu arada ben 90 liraya almistim😁😂
Canann1601 Senemyldrm battaniye ortunce Allah korusun bebek hemen ölmeyecek ki öyle olsa annelerimiz o kdar çocuk getirdi hangisi uyku tulumu kullandı 😂 evet daha güvenilir ben de aynı fikirdeyim ama uyku tulumu olmasa bebeğe bsey olacak anlamına da gelmiyor. Battaniye de örebilirsiniz. alsanız daha iyi olur evet ama almasaniz da olur yani😊