Merve775 Hanımlar kan ilacınızı ve magnezyum ilacınızı kaç haftalıkken başladınız ve ne zaman bıraktınız yada bıraktınız mı
Seymoshh Merve775 kan ilacını üçüncü ay bitiminde başladık genel vitaminle içiyorum vitamini ileride keser dr ama kan ilacını doğum sonrasıda kullanmak gerekiyor
Sksjsux355-- Merve775 12. Haftadan beridir ikisinide kullanıyorum şuan 32 haftam ve hala kullanıyorum
Seymoshh Merve775 bu kan değerinize bağlı bir durum eğer demir ve kan değeriniz misal 8,5 yada 9 değerindeyse günde iki kere öneriyor dr ama benim hemoglobin 11,5 değerinde o yüzden sadece sabahları içiyorum
Mavidunyamm Merve775 Şuan hamileyim günde 1 kere içiyorum aç karnına sabahları. Ama doğumda çok kan kaybettiğimiz için doğumdan sonra günde 2 defa içiliyor.
Seymoshh Merve775 26.haftadayım ben👍🏻şöyleki bundan önceki gebeliğimde kanım çok düşüktü hapta doğuma kadar toparlayamaz diye iki doz demir serumu almıştım damardan o zaman bu zaman çok şükür kanım düşmedi
Merve775 Seymoshh çok şükür bende 3 ayda başladım kan ilacına baya düşüktü eğrr yükselmez ise takviye yapacağım kan olarak demişti çok şükür gerek kalmadı
Merve775 Mavidunyamm ben iki defa içiyorum doktoruma bugün sordum böyle devam etmem gerektiğini söyledi