Besst Kızlar 30. haftada kontrole gideceğim fakat haç mı tok mu gitmeliyim bilmiyorum gidenler beni bilgilendirebilir mi
Blueberry0 Besst bende bu hafta sonu 30 hafta olcam kontrole gitcem. aç gitmedim hiç neden aç gidelim kız😅
Ece56 Besst ben 28 de gittim kan uyuşmazlığı iğnesi olmak için aç yok farketmez demişti. 32 de gittim onda da sadece ultrason baktı ve çalışabilir raporu verdi. Yine aç tok fark etmedi. Nst ye 34 de başlayacakmışız. Belki onun için fark eder.
Nurr29 Nst girerken tok gidin aç gidince doktor beğenmiyor tekrar çektiriyor uzun iş yani onun dışında normal kontrole aç tok farketmez