Duranb ben fransız vatandaşıyım zaten ama son zamanlarda işte sorun çıkarıyorlar dediler kafam karıştı, 25 yaşına yeni girdim 13 haftalık hamileyim yeni gidip hamile oldugumu bildiricem, cafa yeni yazılcam aynı zamanda işte bunun içinde rsadan cagırdıklarında randevu iptal etme şansın yok ve muhtemelen doğuma yakın çağırıcaklar dediler yani ben orda dogum yapmak istemiyorum hemde bakalım onlar çağırdıklarında benim uçağa binme iznim olacakmı? Bu işler nasıl olacak kafam karman çorman oldu ya 😔