Merhaba kızlar ben bugün hastaneye gitim doktorum erkek bebek dedi ama ultrason resmini gören çevrem kordon bağı olabilir diye beni bi tereddüte bıraktılar böyle bily yaşayan varmı tabiki önceliğimiz sağlıklı bebek olması ama doktor kesin mi dedim evet erkek gösteriyor dedi ama işte inslar kafa karıştıra biliyor bu arada 14.6 günlük