Kızlar 38+2 oluyorum birazdan😅 bugün ağrım olduğu için doktorum bi muayene etti 2-3 cm açıklığım varmış muayeneden beri yürüyemedim resmen 😅 biraz önce de nişan geldi. Sancı gibi değil sürekli adet oluyormuş gibi kasık ve bel ağrım var. Yani dakika tutacak bi sancım yok malesef hiç geçmeyen bi ağrı var 😃 tecrübeli anneler var mı bu doğum ne zaman olacak 😅