BusraaaBK 6+3 haftalık gebeyim bogazım birazcıcık ağrıyor ve böyle ateşim var gibi hissediyorum ama yok zaten bulantı ve halsizlik gebelikten geliyor grip va mi oldum yoksa gebelikle mi alakalı 🥹korkuyorummm
Blueberry0 BusraaaBK salgın var cnm bende yeni atlattım. ıhlamur iç balla limonla destekle. Bol c vitamini al , ılık bi duşa gir rahatlatır. kendini sıcak tut. şifa olsun insallah