Deletedmom_3 Kızlar merhaba kurtaj oldum 1 ay sonra ilk adetimide oldum fakat adetim bittikten 3 4 gun sonra kahverengimsi ve kırmızımsı akıntı gelmeye başladı bu normal mi sizdede oldumu acaba ?