smnbr Haziran sonunda doğurdum, ağustos ve temmuz malum aşırı aşırı sıcak geçti, ben bu sebepten korse kullanamadım çünkü feci terliyordum, birde sezaryen olduğumdan korse dikişlere baskı yapıyordu. Toplasan 4 kez anca takmışımdır. Sarkık bir göbek görüntüsü yok çok şükür