Emineetrk 28 haftalık anneler bebeğinizin hareketlerinde azalma hissediyormusunuz yada hissettinizmi bu haftalarda
Selcanunal2004 Emineetrk bende 28 deyim canım Normal ama biraz aşağıda hissediyorum kasıklarmda haraket ediyor gibi Yerini değiştirmiş olabilir mi ?
Masal-10 Emineetrk 27.haftadayız bugün hiç hissetmedim biraz önce bir iki kımıldama gibi hissettim hatta kızlara sordum 😞
Demmed Emineetrk bende 28 degim 2 gün önce bu güzden doktora gittim bebek ters dedi normal suan hersey dedi eve gönderdi. Bugünde biri karnın düşmüs dedi moralim bozuldu. Doktorda birsey yok dedi
bademommss__ Önceki haftalarda daha can acıtıcı tekmeler hissediyodjm ben de bu 27.haftadan beri daha kımıldanma gibi sadece
Emineetrk Selcanunal2004 bendede oluyor o normal bence bebişler büyüdükçe yeri de daralıyor haliyle 😀
naneliseker_ Selcanunal2004 bende de öyle baya aşağıda. Sanırım yer değişti, hep midede yukarıda hissederdim
Emineetrk Masal-10 bizim bebişler bu hafta tembelleşti ozaman 😀😀 moral bozmak yok ilerleyen zamanlarda şiddetli tekmelerden şikayetçi olabiliriz bence 😀😀
Masal-10 Emineetrk Sağlıklı olsunlarda napalım bunada şükür 🥰 Daha etkili tekmeleri nasip etsin Allah hissedelim bebişlermizi yoksa bütün günüm bitiyor benim
Emineetrk Masal-10 aynen öyle tek kıpırtısında insanın içi rahatlıyor valla sağlıkla gelsinler inşallah❤🙏
Aysham Bizde 27 haftalık olduk daha dün doktorlar gittim sıkıntı yok gayet iyi dedi ama aynı durumlar bizdede var yada biz mi çok şeyler bekliyoruz anlamadım ama bir kere vurması bile insanı mutlu ediyor
Arsbus_ Ben de bu hafta azalma hissettim doktor kontrolünde pozisyon değiştirdiği için az hissettiğimi söyledi. Ters dönmüş bir çok kişide aynı şeyi yazmış demekki bu zamanlarda normal tekrar baş aşağı dönsün tüm minnoşlar inşallah☺️