Senayemre canım doğum başladığında suya koyup bi kaç sure var onları okuyorsun o sudan biraz içiyorsun o suyun içinde açıldıkça rahim de açılıyormuş. Deneyen arkadaşlarım oldu doğumları çok zor olmadı ama tabi Rabbim bilir gaybı yanlızca 😊 Doğum gerçekleştikten sonra da sudan alınması gerek. Tekrar eski haline geliyor zaten.