ysmntcm ikizlere hamileyim bende 2hafta önce oldu sol tarafında geçmeyen bir ağrı gittim acile baktılar ettiler böbrek USB cekildim genişleme çıktı 10 da sezaryan olucagim için dayaniyorum ağrıya o tarafa yatamiyorum çok ağrı yapıyor sidentte gözüm yemedi korktum Dr dedi dayanamayacak kadar olursa takarız ama korktum