SATa göre 1 kasım doğum görünüyor ama ben hep en başından beridir 25 ekim de doğum yapacam diyordum. Sanırım onun psikolojisine girdim. İçim daralıyor çok farklı bi his var içimde. Belimde ağrı var ara ara da karnıma sancı giriyor. Normal mi yoksa kendi oluşturduğum psikolojinin etkisinde miyim. Yoksa cidden doğum belirtisi mi bilmiyorum