Tugbamf Sabah doğum var çooook heyecanlıyım ve korkuyorum ikinci sezaryen . Belden olacak sanırım . Bana ve kızıma çok dua edin lütfen 🙏
Snmlsn Tugbamf güzel Allahım yardımcın olsun inşalalh. Yavrunu sağlıkla kucağına al ❤️ tam kaçarsın? Bebişin kilosu ne kadar?
Meeryem Tugbamf sagsalim kucaginiza alin imsallah dariai basimiza bizde 36+2 yiz doktorunumuz uygun gordu 37 de dogumu biraz daha bekleyelim dedimi
Meeryem Tugbamf anladim benimde zaman yaklastikca cok korkyrm doktor her an dogum diyecek diye allah yardimciniz olsun insallah sagsalim kavusun bebeginize
Tugbamf Meeryem amin sizde insaAllah bende çok korkuyorum ve nedense bu sefer hıc doğurmak istemiyorum içimde çok güzel 😍😅
Smyye61 Merhaba benimde sabah yatış 37. Haftamdayım bende banada dua edermisiniz stresten uyuyamadım😔
Tugbamf Yenianneperci35 Allah razı olsun hepimize yardım etsin insaAllah 🥹🥹 bende sıra bekliyorum şimdi çok tedirginim