Mervveeeee
Bende Aralık sonu, muhtemelen Ocak ayının ilk haftası gibi doğum yapacağım nasipse 🤗 ikinci doğumum. 3-5 zıbın ve tulum dışında hiç bir hazırlığım yok. Islak mendil ve bebek bezi için Kasım indirimlerini bekliyorum 😄Yine aynı heyecan var, dua ediyorum, merak ediyorum vs. Ama bu sefer biraz daha ağırdan alıyorum sanırım 🙈 Rabbim hepimize yardım etsin, güzel doğumlar olsun. Bütün bebişler sağlıkla dünyaya gelsin inşallah 🫶