Kızlar yardımınıza ihtiyacım varr :( Yengem 3 sene önce tüp bebekle evlat sahibü oldu çok şükür. o zamanlar 3 tane de embriyo dondurdular. 10 gün önce bu 3 embriyoyu transfer yaptırmışlardı ama bugün kan testi verdiler değeri 1,20 çıkmış. Yükselir mi bu değer? Yoksa başka hastaneye mi gitse?