designermoms Masalnesli ben diplere değdirmeden boyayabilirsiniz diyen doktor görmüştüm ama ben de boyatacaktım boyatmadım ne olur ne olmaz diye
Asus1 Masalnesli 1 yaşa kadar tavsiye edilmiyor çünkü saç diplerine değmese de kimyasal kokusu süte geçiyormuş canım bir de mümkünse dipler boyatılmamalı diye biliyorum ben 1 yaşındayken bebeğim boyatmıştım doktorum 5 6 saat emzirmememi söylemişti
Masalnesli designermoms benim de sıkıntım diplerim işte sarı olduğu için saçlarım dip boyası yaptriyim dedim oda nasip olmadi neyse 6 aylık olsun da ek gıdaya geçince boyatrim 4 ay daha idare ediyim