Merhabalar,
34+3 deyim doğumuma az bir zaman kaldı ama en büyük problemimiz hala bir isimde netleşmemis olmamız. Eşim annesinin isteği üzerine Kerem ismini koymak istiyor, bende Kağan Buğra ismini düşündüm ama kararsızım bir yandan da tekli bir iaim daha mı iyi olur diye. Kerem aimini de koymak istemiyorum sonuçta bizim karar vermemiz en doğrusu diye düşünüyorum isim fikirlerinizi bekliyorum.