Merhabalar ,
38 haftalık hamileyim ,Sabah adet ağrısı gibi ağrım ve sol alt tarafımda ağrı vardı şuan iki tarafımdada iç bacak ve alt karnımda ağrı var ara ara belime ağrı vuruyor doğum belirtisi olabilir mi yaşayan var mı ? Sabah doktora gideceğim kontrole fakat yaşayan var mı merak ettim