balkizim_06 32 haftalık olduk halıyle bel altı muayenesi yaklaştı korkuyorum. Aşamı goremıyorum hiç bır şekılde bu durumlarda kişisel temizliğinizi nasl yapıyosunuz… Fikirlerinize ihtiyaçım var eşimden yardım alıyım dıye düşünüyorum….
minik-02 balkizim_06 ben aynadan bakarak yapmıştım erken doğum olunca da hemen permatik yapmistim sizde kuaför ya da dediğiniz gibi eşinize yaptirabilirsiniz ama çok çekiniyorum kimseden yardim alamadim
yaseminyaldiz balkizim_06 Eşler ne günler için var ya yeri gelecek ayakkabını giydirecek bu dönemde yeri gelecek her işine koşacak yani