Buse_2777 Arkadaşlar byle olan varmı ben 35+3 haftalıl hamileym bende süt şu dahı gelmiyor, bana diyorlar normalde gelmesi lazm 8.aydan snra falan, bende kafaya taktm acaba nıe gelmıyor dıe. Sizler de erken geldi mi yoksa doğumdan snra mı geldi
tgbas Lionmom1 benimde sızlamıyor ama sikinca çok az geliyor ve goguslerim yumusak diğer gebeligimde sezaryan olmama ragmen sutum hemen geldi ve dogum yapmadan önce akardi iç camasirima sanirim sutum yok benimde