Kubravci Bebeğinizin hareketlerini hissediyor musunuz ? Hergün mü hissediyorsunuz 1-2 gün hiç hissetmediğiniz oluyor mu ?
GamzeCan Kubravci haftaya göre değişir canım bu ben 26. Haftamdayım tam anlamıyla hergün ancak bu haftamda hissedebildim. Sen?
Kubravci GamzeCan ben 16+2 haftalık hamileyim böyle ufak ufak pıy pıt hissetmeye başladım anlayabiliyorum hissediyorum yani bu aralar hiç fark edemedim merak ettim 🙂 1 haftadır çok stresli sürekli aglamaklı geçti günlerim acaba bebeğe mi birşey oldu ki diye düşündüm
GamzeCan Kubravci tahmin ettm canım hissetmediğini o yüzden acıklayıcı yorum yazma gereksinimi hissettim😂 daha haftan cook kücük tam anlamıyla düzenli hissetmemen cok normal, hepimizde oluyor öyle seyler canımm bisey olmamıstır Allahın izniyle💞
SecilHakan Kubravci selam kızlar bende 16+2 haftaligiz geçen hafta sabah akşam saniyelik bile olsa hissederdim ama şimdi hiç tik yok Bende korkmaya başladım 😟
Sedaince Kubravci 14 haftalık ken seyirme gibi oluyordu ama 16 dan sonra rahat hissediyordum ben şuan 24 haftalık hergün hatta çok fazla hareket ediyor doktoruma söyledim bazı bebekler çok hareket eder bazıları az normal böyle şeyler dedi
yavrularim2019 Kubravci benimkiler artık canımı acitmaya başlıyorlar biri sağdan tekmeliyor biri soldan şuan su yazıyı yazarken bile tekme yiyorum😇😇