Madmzll Kızlar merhaba 13+6 gün bugün hiç bir belirtim yok hafif memelerim acıyor o kadar. Sizdede aynımı durumlar??
Blueberry0 Madmzll 29+4 ben o haftalarda full sadece kusuyordum. Hamilelik belirtisi adına hiçbişey yoktu😄Normal☺️
Maryhoney Madmzll benim 7. Haftadan beri bulantidan ölecem resmen ilk oğlumda da siz gibiydim 9 ay sanki hiç hamile değil gibi geçti şuan cinsiyet bilmiyorum ama beni öldürüyor 😂
Madmzll senafa_ Her sabah mide bulantısı kusma yaşıyordum. Artık yok. Koku hassasiyetim çok yok. Ama gece hala tuvalete ¾ kere uyanıyorum. Başka birşey yok. Belirtiler bitince endişe ettim.
Use12345 Bende senin gibiydim artık hamile olduğumu hissetmek istiyorum diyodum 😂 su an 13. Haftayadayim yeni yeni bulantim basladi midemle ilgili sorunlar yaşıyorum kabizlik şişkinlik vs. Ama benimde oyle aman aman bi belirtim yok
EdaninBebegi Başlarda hafif mide bulantısı ve göğüs ağrıları vardı şuan bendede hiç bir şey kalmadı 13+3 :)