Bebegimbebegim 2 gün de bi betanın artığını duymuştum bi kaç gün sonra tekrar kan verip yükseliyor mu diye bakın bence🙏🏻 2 senedir her ay hamileyim sanıp kan veriyorum her zaman 0.1 çıkıyo yani sizin değeriniz bana göre yüksek 🤷🏻♀️ bence takip edin bi kaç gün sonra tekrar kan verin inşallah pozitiftir🤲🏻