Berna1365 Kızlar bebeğim Kasım sonu Aralık başı gibi doğacak kimisi diyo hazır elyaf Yorgan kullan kimi diyo üşür yün yorgan kullan ama ben yün yorgan yaptırmadım ve şuan çok geç siz bebeklerinize ne kullandınız yada kullanmayı düşünüyosunuz aklım çok karıştı
hunilimom Berna1365 yün yorgan çok ağır olur ben hiç yorgan ortmedim uyku tulumu kullandım veya bir kat fazla giydirdim battaniye örttüm ilk zamanlar boğulma riski daha çok olur şuan büyük 4 yaşında geçen kış başladım elyaf örtmeye küçük 1 yaşında battaniye örtüyom kalın
Elcoo123- Berna1365 yenidoğanlarda boğulma riskine karşılık yorgan önerilmiyor pek araştırın derim uyku tulumları ve battaniyeler iş görüyor
Zeynep_ze Berna1365 yorgana gerek var mı ki bende iki türlüsüde var ama kaloriferli ev sonuçta kullansamda elyafı kullanırım diye düşünüyorum sonuçta sıcakta hasta eder bebekleri yanlış mı düşünüyorum acaba
Sabiye51 Elyaf yorgan saglıksız dediler yün yorgan yaptırdı annem sağolsun en saglıklısı eski usül olan 😁
imeaeb Berna1365 Yenidoğanlarda ben de yorgan, battaniye kullanmayı düşünmüyorum onun yerine tog değeri oda ısısına göre olan uyku tulumlarından aldım onlarla yatıracağım
120622Aht Berna1365 Elyaf yakar ya bizede Kasım sonu Aralık başı doğum görünüyor rabbimin izniyle ben yün yorgan yaptırdım elyafi yastıkta tercih ettim
Minikperi 120622Aht elyaf yastık bebeklerin kafalarını terletiyor terleyip kurudukça bebekleri hasta eden bir durum ve sık sık yaşanıyor bu durum yaz aylarında bile. Bu yüzden yastıkta da yün tercih edilmeli demişti bize profesör 🌸
Zeyneppkkxxx Berna1365 yataşın yün yorganı var ben 3 mağaza gezip anca bulabıldım biraz stok sıkıntısı var o kadar güzel ve hijyenık ki elyaftan bir tık daha kalın ve kaliteli en önemlisi makinaya atılabılıyor olması fotoğraf eklemeyi bilmiyorum bilseydim fotoğraf eklerdım
Haticer Berna1365 benimde doğumum senle aynı aya denk geliyor ben yün yorgan almadım elyaf aldım üşürsede battaniye örterim diye düşünüyorum
Zeyneppkkxxx Haticer kalın battaniyesi de var ama hiçbişeyin fiyatı aynı kalmıyo uygun geldi ve beşiğim de ⅘ yaşına kadar kullanılabılıyor yorgan da zaten beşiğime göreydi almak istedim
Rbytkn Berna1365 yeni doğan da yorgan kullanilamiyor yani ben kullanamadim kaba durdu üstünde bir yaşında şu an yeni yeni kullanıyorum kalın battaniye örttüm, kalın penye
seyda53 Berna1365 martta doğum yaptım battaniye kullanmıştım şu an 7 aylık bebeğim kaşe kullanıyorum sıcak tutuyo henüz yorgana geçmedim
Basakhilal Berna1365 pamuk yorgan. Elyaf sağlıksız yün de fazla sıcak tutuyor bence ki aslında yün daha iyi ama hem de ağır oluyor. Pamuklu alabilirsin ben yataştan aldim cok güzel geldi hafif
Minikperi Berna1365 2 yaşına kadar yorgan örtmedim. Benek battaniyesiyle falan idare ettik. Zaten 1 yaşından sonra uyku tulumu giydi üzerini de örten bir bebek değildi. 2 yalından sonra da kesinlikle yün yorgan örtülmeli. Benim kızımda kronik ve alerjik rahatsızlıklar var bir profesöre gittik ve o da yün yorgan ve yastık önerdi. Kızım Şubat 2020 doğumlu. Yün yorgana geçtiğimizden beri terlemeleri azaldı ve hasta olmama süresi uzadı🌸