Hanımlar merhaba. Perşembe randevum var ama bekleyemedim iki gün. İkinci bebeğime 22haftalk hamileyim ilki sezeryan doğum oldu. Oglumu okula bıraktgm için günlük 30dakıka dinlenerek yürüyorum. Bizim buralar yokuş olduğu için yokuş çıkıyorum. Bunun bi zararı olurmu eve her gelmemde Dikişlerimde agrı oluyo. Sıkıntı yasarmıyım sizce