December Busakturk ben sirkeli su yapıp alnıma ayaklarıma boynuma sürüyordum bezle. Kötü kokuyor ama benim ateşimi düşürüyordu. Geçmiş olsun.
gamzecgr Busakturk sütyen külot uzanın yardımcı olcak biri varsa sirkeli su yapsın da koltuk alti,diz arkaları,kolları,alnı silsin üşüseniz de örtünmeden uzanın ben öyle düşürmüştm
babymomyy Busakturk sirkeli su önerisi olmuş ancak bunu yapmayın aksine ateşi düşürmediği gibi iç ateşi yükseltir. İnatçı bir ateş oluşturabilir. Ilık serine yakın bir duş alın sonrasında da havluyla kurulanmasana iç çamaşırlarınızda dinlenin düşer mutlaka
berrakmutlu Busakturk parol serum çok iyi geliyor hiç beklemeden yaptırın derim benimkini o düşürmüştü
Esracaaa Busakturk ben ilk zamanlar her gün neredeyse 38-39 oluyordu ateşim 1 parol içiyordum ve ateşim düşüyordu aynı zamanda ter içinde kalıyordum ateş düşerkende
Seymoshh Busakturk ılık soğuğa yakın duş alabilirsin ara ara harici pek yapabileceğin bişey yok sirke kullanmayın diyor dr lar 😔