Benim de reglime 5 gün kala test yaptım idrar da pozitif kan da 25 çıkmıştı 1 hafta sonra lekeler geldi kanama şeklinde değil doktora gittim hemen doktor ultrasonla baktı birşey yok kese oluşumu fln kan verdim değer 0.1 çıktı , kimyasal gebelik olmuş dedi regliye dönmüş , 3 ay geçti aradan reglim 6 gün gecikti İnan tekrar test yapmaya kan vermeye korkuyorum 10 -15 günü devirip öyle test yapıcam