Bebekk6156 Bu ikinci post açışım bebeğim oynamiyor kizlar ikinci gebeliğim sırt üstü uyanırsam bir iki defa hissediyorum sadece bu kadar birde erkek bebek hareketli olur derler 🥺 sizde durumlar ne ?
kubrakorkmaz Bebekk6156 benim de geç oynadi canim korkma doktor kontrollerini ihmal etme bende 25 haftalığım 2 haftadır net hissediyorum. Her hamilelik aynı geçmiyor inan kalbini ferah tut. Doktor bir sorun yok diyorsa için rahat olsun.