13 +2 haftaligim dusuk tehlikesi ya da risk olmadığı sürece sıkıntı yok bence. Ve bebeğin düşmesi o kadar kolay mi yani. Doktoruma sordum ben hayır öyle bir saçmalık mi var masaja devam edebilirsin dedi. Masaj genelde doğum bekleyen kadınlar için yapılır bebek doğum kanalına girsin de normal doğum olsun diye dediginiz çok saçma yani.